matildanordeell

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

BAD UPDATE!

Av Matilda Nordell - 16 oktober 2010 17:37

Jag vet dålig uppdatering...

igår hade vi ju disco, de är därför jag inte hann skriva nåt i går!:]

Elli sov ju hos mig sen efter,(L) vi var uppe ett tag till när vi kom hem, sen sov vi! sen nu på dagen har vi typ sett film och bara chillat;) ska vi med henne nu ikväll igen, awesome!

  

köpte den i torsdags!

mke snyggar i verkligeheten:]


puss;*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Nordell - 19 oktober 2010 18:23

nu ska jag göra så, byta till devote.se:) vad glad jag blev när jag såg att sigrid och elli hade kommenterat;* ni tyckte olika:] men jag har bästemt mig! www.matildanordell.devote.se   cheeck;)     btw;kommer ha kvar den här ett tag i...

Av Matilda Nordell - 17 oktober 2010 21:43

asså jag har ttyp tänkt att byta till devote, de värkar mke bättre och så! är typ trött på bloggplatsen, har alltid haft de typ! hah har redan gjort en blogg där. så de är egentligen bara att börja blogga, ville bara höra vad ni tycker..så.. vad ty...

Av Matilda Nordell - 14 oktober 2010 16:30


rubriken säger allt egentligen:] men i dag i af så satt alla och läste tyst, sen så nån ba: titta, de snöar! då fick typ alla damp och sprang ut:] sen vart de typ snöstorm hela dagen, och de vart as kaallt:o efter skolan for jag, jacob, spenc...

Av Matilda Nordell - 13 oktober 2010 20:07


   den filmen såg vi!!:) jag, kajsa och frida, den var braa;) typ en bra förebild till alla klasser typ:] haha ni som sett den kanske fattar vad jag menar?:] nu ska jag typ se tv! Puss;* ...

Av Matilda Nordell - 13 oktober 2010 15:58

TESTT:]     1.Du har en pojkvän. [ ]2.Du har ett eget rum. [x]3.Du har en mobil. [x]4.Du har en iPod/MP3 spelare. [x]5.Dina föräldrar är fortfarande tillsammans. [x]6.Du har fler än 2 bästa vänner. [X] 7.Det finns en pool i din gård. [ ]8.Du kl...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards