matildanordeell

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Matilda Nordell - 2 oktober 2010 22:35

Ikvl har ju mina kusiner och felicia och filips och deras familj varit här! och farmor, mormor och morfar! vi har haft as kuul;*

vi gick till msk-arena och körde stress typ!;) sen kom elli, kajsa frida och sigge! sen for vi hem och åt tååårta, den var as good! och ett plus de var justin bieber tårta:] sen kom de massa andra också, från min klass, så vi vart typ massa folk:)

de har varit en as rolig kväll kan jag loova!:)



felicia är bara min och jag älskar henne så otroligt mke!;*

har delat alla underbara minnen med dig! vi har känt varan typ hela livet och du är som en syster för mig(L)

delar allt med dej gmn;*

älskar dej!


Av Matilda Nordell - 2 oktober 2010 11:02

miin söööötnooss!;*


god morgon iaf!:]

vaknade typ för nån timma sen. Har sett film sen dess, lite av scream 3:] den är typ läakig, elr hah den är bra:) men i dag ska jag på staan med mammi!:]

sen typp 5 kommer typ mina kusiner och några andra vi känner för min syrra har fyllt 16!;p

hare gött, vi hörs!.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards